FAQ – cele întrebări frecvente
În spatele brandului QUEST® stau peste 20 de ani de experiență în industria PVC. Ca producător direct, cunoaștem perfect fiecare etapă a procesului – de la idee și proiectare, prin tehnologii avansate, până la finisaje atent realizate. Astfel, putem garanta calitate înaltă, durabilitate și soluții rafinate, care se dovedesc eficiente în utilizarea zilnică.
Ne dezvoltăm constant oferta, reacționând la nevoile clienților și la tendințele în schimbare. Alegând QUEST®, alegi nu doar o execuție solidă, ci și sprijinul unei echipe experimentate și un brand de încredere, în care au avut încredere mii de clienți din toată Europa.
Nu, nu este obligatoriu – poți plasa o comandă ca invitat, fără înregistrare. Este o soluție rapidă și comodă dacă faci cumpărături ocazional.
Totuși, merită să iei în considerare crearea unui cont. Astfel, vei avea acces la istoricul comenzilor tale și posibilitatea de a folosi rapid datele de contact și adresele salvate – fără a le introduce de fiecare dată.
Crează-ți cont acum: înregistrează-te
Oferim metode de plată sigure și verificate, precum:
- transfer rapid online,
- card de credit și debit,
- transfer bancar clasic.
Lista tuturor metodelor disponibile o găsești în coșul de cumpărături în timpul plasării comenzii și pe o pagină dedicată plăților. Astfel, poți alege opțiunea cea mai comodă pentru tine.
Dacă întâmpini o problemă cu plata în timpul finalizării comenzii (sau în orice altă etapă) – nu-ți face griji! Contactează Biroul nostru de Relații cu Clienții – te vom ajuta să găsești o soluție sau să îți propunem o metodă alternativă de plată.
Scrie-ne la adresa: romania@questprofile.com
În mesaj, te rugăm să indici numărul comenzii (dacă îl ai) și o scurtă descriere a situației – asta va accelera procesarea cererii tale.
Trimiterea cât mai rapidă a comenzii tale este o prioritate pentru noi.
- comenzile plasate în zile lucrătoare sunt expediate în mod standard în 24h de la confirmarea plății sau alegerea plății ramburs, cu excepția cazului în care este menționat altfel pe pagina produsului,
- în calculul timpului de expediere nu sunt incluse weekendurile și zilele nelucrătoare,
- în cazul comenzilor mari care necesită producție, timpul de expediere poate fi prelungit – vei fi informat de consultantul tău, iar tranzacția va fi finalizată cât mai rapid posibil.
Oferim mai multe forme comode de livrare, adaptate nevoilor diverse: livrare la domiciliu (curier), puncte de ridicare și automate de coletărie.
Disponibilitatea formelor specifice de livrare depinde de tipul produsului și locul de livrare – toate opțiunile posibile le vei vedea în coșul de cumpărături în timpul plasării comenzii.
Datele pentru urmărirea coletului pot apărea cu o mică întârziere – de obicei se actualizează în câteva ore de la expediere.
Dacă linkul nu funcționează nici după 24 de ore, contactează Biroul nostru de Relații cu Clienții – vom verifica starea coletului și te vom ajuta să clarifici situația.
Poți returna produsele cumpărate în termen de 30 de zile de la primirea comenzii.
Returnarea banilor se va face în termen de 14 zile în aceeași formă în care a fost efectuată plata. Dacă ai plătit în numerar la ridicarea comenzii, returnarea va fi făcută în contul bancar indicat.
Ne cerem scuze pentru situația creată – depunem toate eforturile pentru ca comenzile să fie completate corect, însă în cazuri excepționale pot apărea greșeli.
Te rugăm să contactezi Biroul nostru de Relații cu Clienții prin e-mail și să atașezi o fotografie a produsului primit și numărul comenzii. Vom verifica situația și vom organiza cât mai curând schimbul sau vom propune o altă soluție, în funcție de preferințele tale.
Scrie-ne la adresa: romania@questprofile.com
Dacă în colet lipsesc unele produse comandate, te rugăm să ne contactezi prin e-mail, indicând numărul comenzii.
Vom verifica dacă a existat o greșeală la ambalarea coletului sau dacă comanda ta a fost împărțită în mai multe livrări. În cazul livrărilor în colete separate, fiecare dintre ele poate ajunge în termene diferite.
Vom face tot posibilul să clarificăm situația cât mai curând.
Scrie-ne la adresa: romania@questprofile.com
Trimite un mesaj la romania@questprofile.com (subiect: Reclamație) și indică numărul comenzii, o scurtă descriere a daunelor sau lipsurilor și atașează câteva fotografii clare ale produsului deteriorat și ambalajului. Cu informațiile complete, Biroul nostru de Relații cu Clienții va verifica rapid situația și te va îndruma în pașii următori.
Poți plasa o comandă direct prin magazin și vei primi factura TVA emisă pe datele firmei. Dacă dorești o ofertă personalizată sau plănuiești achiziții la scară mai mare, te încurajăm să ne contactezi la adresa: b2b.ro@questprofile.com – vom pregăti condiții avantajoase de colaborare.
Dacă reprezinți o instituție bugetară, o unitate administrativă sau altă entitate din sectorul finanțelor publice care necesită emiterea facturii cu date diferite ale cumpărătorului și beneficiarului, te rugăm să ne contactezi prin e-mail înainte de a plasa comanda. Astfel de documente nu sunt emise automat prin sistemul magazinului, dar le pregătim cu plăcere individual, conform cerințelor instituției tale.
Despre colaborarea B2B poți citi mai multe pe pagina dedicată
Colaborarea B2B cu QUEST® este mai mult decât o simplă cumpărare – este un parteneriat bazat pe flexibilitate, implicare și dezvoltare comună. Pentru companiile care caută mai mult decât o ofertă standard, am pregătit diverse forme de colaborare:
- Ofertă dedicată – adaptăm condițiile comenzilor la nevoile individuale ale firmei tale.
- Produse personalizate – ca producător, putem modifica produsele noastre, de exemplu, în privința dimensiunilor sau a modului de finisare.
- Produs dedicat – vom crea pentru tine un produs complet nou, care să corespundă perfect cerințelor afacerii tale.
- Brandul nostru în magazinul tău – poți extinde oferta cu produse testate și apreciate QUEST®, vândute sub marca noastră.
Suntem deschiși la idei noi și proiecte neconvenționale. Dacă ai o idee de colaborare sau dorești să discuți despre posibilități pentru firma ta – scrie-ne: b2b.ro@questprofile.com
Mai multe despre colaborare poți citi aici: Colaborare B2B
Datele tale personale sunt în siguranță la noi – le tratăm cu cea mai mare grijă și în conformitate cu legislația în vigoare, inclusiv Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679, adică GDPR.
Detalii găsești în politica noastră de confidențialitate.
Informații detaliate despre fiecare produs găsești în descrierea sa pe site. Descrierile includ nu doar date tehnice și variante disponibile, ci mai ales informații practice despre utilizare, moduri de aplicare și montaj – astfel vei adapta mai ușor produsul la nevoile tale.
În plus, o privire generală asupra gamei noastre găsești aici:
Produse QUEST® – prezentare ofertă
- FAQ – colțare moi
- FAQ – colțare tari
- FAQ – baghete de montaj și finisare
- FAQ – plinte
- FAQ – profile pentru balustrade
- FAQ – profile pentru scări
- FAQ – benzi și baghete pentru garduri
Dacă nu găsești răspuns la întrebarea ta – scrie-ne, cu drag te vom ajuta! Adresă e-mail: romania@questprofile.com