RECLAMAȚIE

Ceva nu a mers bine? Suntem siguri că se poate rezolva!

Satisfacția clienților este prioritatea noastră și ne asigurăm că fiecare etapă a procesului de cumpărare respectă cele mai înalte standarde. Înțelegem perfect că pot apărea situații și probleme neprevăzute, din cauza cărora nu sunteți complet mulțumit de produsul primit. Dorim să rezolvăm acest lucru cât mai repede posibil, de aceea am simplificat la maximum procesul de depunere a reclamațiilor și abordăm fiecare caz în mod individual.


CUM SĂ DEPUNEȚI O RECLAMAȚIE

 

1. Trimite un e-mail la adresa: [email protected] 
Subiectul e-mailului: Reclamație
În conținutul e-mailului, include:

  1. numărul comenzii sau datele persoanei pe numele căreia a fost plasată comanda
  2. motivul reclamației (ex. deteriorarea coletului în timpul transportului / primirea unui produs greșit / comandă incompletă)
  3. IMPORTANT!
    Asigură-te că atașezi imediat fotografii care să arate clar orice deteriorări sau defecte.
    Dacă reclamația este legată de o greșeală sau lipsă în comandă, specifică care produse sunt afectate.
    Acest lucru va accelera considerabil procesul de reclamație.

2. Așteaptă contactul din partea Serviciului nostru de Relații cu Clienții, care va analiza reclamația ta cât mai curând posibil și te va ghida pas cu pas despre ce trebuie să faci în continuare.


CONTACT

Ai întrebări? Ai nevoie de informații suplimentare? Echipa noastră de Servicii Clienți este bucuroasă să te ajute.
Scrie-ne: [email protected] 


Dorești să faci un retur? Vizitează secțiunea RETURURI.

To Top